24 Eylül 2015 Perşembe

Mine minner om Norge som en outsider



Hei kjære venner, denne artikkelen er gjenstand for mine minner som en utenlandsk taxisjåfør fra Tyrkia til Norveçd Som jeg nevnte i tittelen vil jeg dele ap informasjon med dere.jeg var arbeidet 9 ar som en smo Norsk bygg anleg firma dereter jeg hadde sluttet arbei og begynte som droje sjofor kurs pa Trondheim.og jeg var hardt sutudert pa min lekse da jeg fik drosje sjofer diblom.jeg flutte tıl trondheim fik leie som et rom og bodde der jeg var helt alene det er ganske vansgili bo alene den tıden.stakkars meg. förste gang pröve meg a kjöre taksi som eier fra afrıka  men Norsk burger kalle navn hete Obama da var arbeıdet med han sırka en uka der eter begunne en anen Norsk drosje eier det var han er bra man ser ut.snart forsetter mın hıstorıa. 



1 yorum:

  1. SELAM MEMET
    SANA FASULYE ICIN MAIL GONDERDIM. ENDE OSLODA KALDIM. TAKSICILERDEN BOZKIRLI ALI TEKCE VARDI :)
    KENDINE IYI BAK

    YanıtlaSil