26 Eylül 2015 Cumartesi

Mine observasjoner om utelukkelse av utlendinger

Hei mine herer og damer dene artikelen om utlendiger İ norge hvordan lever og hvordan arbeids liv.jeg har bodde i Norge 11 år.jeg arbeidet i bygge bransjen nesten 10 år. jeg arbeidet et små firma jobbe samen med cirka 8 stuk normen.da var den tia jeg fot mye diskimersjon av Normen desvere Nor det blir en minus nyheter om utlendiger alle Normen sint po meg og tar avstand mot meg da jeg fikk mye depresjon meg.i  dag mange utlendinger ungdommer fra Tyrkia spøre meg hvordan er Norge dem vil ha leve I Norge da jeg svarte dem jeg vet for dere utenfra ser ut veldig fint men realite det er ikke son desvere.dette er en utlendinger skrivet dene artikelen det er beklager meg  mye feil skiving,jeg håper eter vært det blir bra..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder